lørdag 6. september 2008

Drømmer

Wow... jeg kom meg inn på blogspot her hjemme... det har ikke skjedd på lenge... :p =)

hm... men hva skal jeg skrive om når jeg først er her inne? jeg kan si at jeg gleder meg til å komme hjem. Og jeg kan fortelle om drømmen jeg hadde i natt....
Hva er det som gjør at man noen ganger drømmer, og noen ganger ikke gjør det...?
Hvorfor kan man drømme de frykteligste ting, og de fineste ting?
Hvorfor kan man ikke bestemme selv om man vil eller ikke vil drømme?
Eller hva man vil drømme?

Jeg har aldri pleid å drømme no særlig før... men de siste nettene har jeg drømt... Og det har ikke vært koslige drømmer noen av dem egentlig... jeg har våknet av dem, sammen med en ekkel magefølelse. Og den ene natta så våknet jeg, og når jeg sovnet igjen fortsatte eg på drømmen og våknet enda en gang...

I natt drømte jeg at Aron, mamma og jeg skulle til danmark, også hadde vi lånt et fly, Og plutselig falt flyet fra hverandre og vi styrtet ned i havet... så våknet jeg... var mer enn bare det, men hvorfor? Hvorfor drømmer jeg bare ubehagelige drømmer når jeg først drømmer?
Hva er det som påvrirker en til å drømme det man drømmer?

Drømmer er en underlig ting... ting man tenker, men som man likevell ikke har kontroll over... de dukker opp som de vil, og gjør hva de vil.....

1 kommentar:

Lady_Marion sa...

uff da *klemme*

Man drømmer alltid, det er bare forskjell på om man husker det eller ikke.
Jeg har også drømt ganske mye i det siste. Jeg har en teori om at det er fordi man har flyttet, men jeg er ikke sikker. Ofte har drømmen utgangspunkt i noe som har skjedd eller har vært snakket om, også blir det fordreid og skapt om til nye rare ting.
Fantasi er noe rart noe.